»A ni govora o prenosu podobe s hotenjem, da fotografije ne bi več ločevali od slike ali risbe. Ne gre za nikakršen približek fotorealizmu. Štrukljeva slika je namreč lastna, od fotografije grobo ločena entiteta, ki se na platnu dodatno ustvarja, poudarja nekatere detajle in z izkušeno roko risarja natanko ve, kdaj uporabiti tuš, kdaj oglje, akril ali svinčnik.«
»Udeleženci so prek fotografije spoznavali njegove prebivalce in kulturno dediščino, vsekakor pa njihove fotografije odsevajo raznolike poglede na to, kako se gradi in ohranja ter tudi preoblikuje identiteta.«
»Medij fotografije je za umetnico nekakšen vmesnik za ohranjanje zadostne distance do njenega subjekta – rastline.«
»Ustvarjam zelo procesualno in eksperimentalno. Selektivno izberem predmete, iz katerih nato zgradim končni objekt ali sliko.«
»Od 60. let so jo imeli priložnost v živo videti le redki poznavalci. Nekaj je poznati sliko s fotografij, povsem drugo pa, če jo vidimo v živo in lahko spoznamo njeno kvaliteto in privlačnost.«
»s tem ponovno vzpostavlja diskurz o ontologiji fotografije in vizualne kulture ter se sprašuje o znanjih, izkušnjah, privzgojeni estetiki, simbolih in spominih, ki determinirajo posameznika in njegov ali njen način dojemanja podob.«
»Vrhunsko obvladovanje likovne površine in vnosa figuralike.«
»Od tod slike s temi strukturami, Terrarium, Plantasia...«
»Zato Rollieflexova srednjeformatna kamera iz leta 1954, ki avtorico spremlja že od študija fotografije na Danskem, ni bila izbrana naključno.«
»Pogosto na videz nekadrirana fotografija daje občutek nepredvidljivosti in gledalca nemudoma potegne v dogajanje na fotografijah. Brutalna resničnost teh fotografij gledalca ne pusti ravnodušnega.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju